Alla inlägg under september 2017

Av Matilda Svensk - 29 september 2017 17:14

Ja nu man sitter  har det bra mitt  rum  här i trönö  kört  hitt fag med min mopped bil  det  gick jätte bra  så sitter i soffan  med  darton bloggar och kollar på platan just nu på  den  tar det lungt smälter  =) =) =)  i kväll vi äta risoto det är jätte  gott  tycker gärna pova det  ni bujden  sånt    kommer säket svkriva mer  här i morgron på  dena under bloggen  jätte stöd tycker med min skriva har ju min dyckis  göra min staving inte bästa  fast vet in redan   följ med  här på  blogn läst den vet att  har  handikappen  fins  kvar än men  lärt mej leva med svårheter 

Av Matilda Svensk - 22 september 2017 07:41

Ja  ängtling  fredag nu sitter man  min   fina  soffan  äit min frukost  sen  moste jag föreda mej  klar  gå till jobbet  i dag kl 14 :00   antlagen  hem   kanse hiitt  vänta på min pappa och min syrrres  son elis  som  kommer i kväll   träfa  två käna iengen det mike, ainke dersa dotter jaike och  henes man  tor elis komm er blyg början  ps kommer  på lördag =)

Av Matilda Svensk - 19 september 2017 07:25

Jag väl sovit så där till från jag har vakanat  klockan olika  tider förker  somna   gangska till med läsa söming  så  där  men  äntlig lyckas somnaom  på väg  jätt upp   väldit många gånger  före  de till allifall  nåt vid kl 6:15  tor jag   tungven  upp på toa  då passa jag på  sänga av min väkaklckolckan  ansr än börja  ringa  när jag i  badrumet   burkar  gör det  bland   inte  kul ja   nu   sitter soffan min  slpar har  det  bra  sämster min  jätte  goda  fruksot   vara jätte   srat på dagen  orka me lud  jobbet dickskmankien gissar  hel del kaffebryger förmidagen död lungt   där  mäst  längta i bland då hem min lia mål hörna min  del kösfönster  jätte fint utesick under  ni veta jag bor just nu  våning 5  ofttast  eftermidag mer  göra på jobbet  kaffebyringen  köta om  deras fikarum/ luchrrumet    ser jag   moste  gör klar  typ borsta tänder nu  gå väg jobbet  kommer  mer i kväll

Av Matilda Svensk - 18 september 2017 17:01

Hej alla jag har  jobbat i dag för stund  åt midag  smälta  den  väg  träna  ett pass  som heter blansmix   men  så  blir det inte  nu  för  bästa vänn  ringde fårgad  om jag vile hänga med  promenad för ända idag  kväll   vi  kude ses  men jag  träningen ganska mycket in veta  hotrde i resten av vecken   dom  andra passen  fast kul  träfa Ida med  i kväll  nu tag  sen  vi sågs nu men håller på  blogggar  tar det lungt med  darton och  paltta/ lästen bok  litejag till med lova  nu  till er mina under bara läser  kommer  under kväll en kanse  skrivande  komma håg göra lite  vare dag

Av Matilda Svensk - 16 september 2017 08:54

Just nu sitter man har  bra soffan min i mitt rum här sitter med kolllar på plattan och darton  så äter min furkost  dicker mitt kaffet än   könt ta det lungt  tiden dagen tycker jag  mår jätte bra  då  i dag ska väl till stan  för  rösta i  förtid i kyrokovalet är i morgon  det vickit alla  for gå  göra det  hålla borta  såna som  sd  alla deras polik är inte bra vet in kan svek historga   seja  gott  rod  till er  kommer skriva mer här i kväll på bloggen när  vi kommer hem ps alla läser vet in kan fråger till mej här på bloggen tycker jag in ska dagen   stäla dem  veta  nåt ur mitt liv eller nåt om  inläggen

Av Matilda Svensk - 15 september 2017 17:15

hej alla under bara  läser förlåst  upptred  här på bloggen tag nu  för  det  hänt  ganska mycket   mäst bra skaer   med som  att  moster  nu  två till söta  pojkar  dom heter  elis och alving  i dag har jag   jobba  till kl 14:00 efter det gickjag hem  pack rästten  minna skaer med  hem  trönö   sen tog med  ner til  min mopped bil  köra  trönö det  gick jätte bra tycker jag att komm  stanna  mälan  åt  lungt  na komm bakom eter vägar na  det tiden   dom  bilar mej  körde förbi  när jag nämar   vägen   man  kör hitt  smaler här  och  heldel skaper kuover  skapara   visa  ställen  nu ska jag ta det lungt  smlätta  alltt  gåt  jätte bra   komm hem hitt  myser jag  soffan  i  med plattan  och  darton    suit med  här  tagsen    föka betra mej   blogganden  fakist  kul   skriva  här  och  ses  jag   nåra fråtfarnde når   läser min blogg  inte  nya inlägg här  ut  här på tag   kommer   kanse mer under kvällen  hoppas  på  det 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards