Direktlänk till inlägg 29 september 2017

äntgen fredag =) =) =)

Av Matilda Svensk - 29 september 2017 17:14

Ja nu man sitter  har det bra mitt  rum  här i trönö  kört  hitt fag med min mopped bil  det  gick jätte bra  så sitter i soffan  med  darton bloggar och kollar på platan just nu på  den  tar det lungt smälter  =) =) =)  i kväll vi äta risoto det är jätte  gott  tycker gärna pova det  ni bujden  sånt    kommer säket svkriva mer  här i morgron på  dena under bloggen  jätte stöd tycker med min skriva har ju min dyckis  göra min staving inte bästa  fast vet in redan   följ med  här på  blogn läst den vet att  har  handikappen  fins  kvar än men  lärt mej leva med svårheter 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Svensk - 8 januari 2023 11:23

TACK  DAN TIDEN  PASS  FROMEN  TÄNKER JAG SLUTA  BLOGGA GANSK   DEL MITT LV  FÖR  MER  TID HAND OM  DEN  DÅ  NU  INTE SAMMA  TID LÄNGRE  MÄST  ....  INTEN  SEJA   SVKIVA   AV MEJ   HÄR    MENOM DELA MEJ TANKAR   MAN  HAR  JAG  VUXIT  DET HÄR NI VETA ...

Av Matilda Svensk - 27 september 2019 17:15

jag det är bra tag sen jag här  skrvit min bloggen  såg det  hänta  ganska mycket liv senast  här  koll   så man lite rädd tap nåra läser tag  mej tid få ner mina tankar jag har  så har så har jag börjat  gå ta  sånglekhoner  för jag åkte  väg på en ...

Av Matilda Svensk - 21 september 2018 13:01

 jag har inte  tid uppterabloggen  just nu  men  håller på  med nytt  bokmuns det  är spenanade även för mej  om  jag   får tänka till på läga  upp  man  den  släpa av ny  mäst handlom   liv ser ut i dag   rätt lungt  jag skulle  varit möte i dag  vi...

Av Matilda Svensk - 28 juni 2018 16:59

jag vil böjra  med  lite  urkät  för er mina   läser man inte upptar dålit  nu tag vara  här   skrivit  som skat  hänt gank mycket  i mitt liv ni veta  det bra med mej  men   vist kan  lia  ruten   gå upp morgona till   jobbet jag är bers lös  nu  fa...

Av Matilda Svensk - 24 december 2017 11:27

JAG  VIL   ÖNSKA  ALLA MIN LÄSER GRICK  GOD JUL  HOPPAS  KOMMER  HA DAG OCH  KVÄLL  MEN TÄNK PÅ BARNEN  HA  KUL MYSIT  VI   VUXNA TÄNKA  OSS  FÖR  DIRCK  INTE   FÖR MYCKET   LAGOMOT TYCKER  JAG     NÄR  VAKNA  SES KOMMER  UNDER KVÄLLEN HÄR  ...

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards