Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda Svensk - 31 maj 2012 13:58

hej alla läser   dom  här  skoldagar an gåt  jätte fårt jag har börjat  ner i mina saker flyttlåder  typ lite  som jag inte behöver i helgen ska städa rästen  mitt rum bad rumet  sitt golvet

Av Matilda Svensk - 30 maj 2012 21:58

hej alla läser min kväll varit kul med mina vänner ps det har varit lång dag ska ni veta  nu  gå sova  snart ;)


Av Matilda Svensk - 30 maj 2012 16:11

hej alla i dag har jag städat/ packat hella dagen snart  ska vi göra oss i åring  för balen i kväll  det   bil kul tycker vi alla  går här vår  skolan/ min helge är mäst städing hell  del  för  det   bli någ ranat  bli  gård känt på inpäkhonen ok mmm  ;)

Av Matilda Svensk - 30 maj 2012 08:51

hej alla mina  läser in  tycker om kärlek  följa vänns blogg en heter novellbella hon är jätte bara   tycker  jag läst dem  i bland när jag har  tid   dom är många

Av Matilda Svensk - 30 maj 2012 07:10

hej alla ja  i dag ska jag börja pack lite i mina flyttkartånger sen  i  kväll  ska jag på min andra skolbal det  ska  bli klu tycker alla  på skola  som kommer  varge kurs  mer   i kväll om jag orkar

Av Matilda Svensk - 29 maj 2012 07:20

hej alla  god morgon på er idag  ska jag snart gå äta frukost  sen ska ha man svankatime jobba med min preserashon om mitt liv  det  går gänska bara  tycker jag blev klar med den i  helgen jag tor den är bra  hoppas mina  vänner  tcyker  du om den är ok ska jag av  den till  hösten   på  bilahuset  där har  dom  förlädargrupper  går  tis rård  hur  ska vara bara  föräldar med  bran  går i  särkolan/ på  högmmarskolan hoppas jag kan komma med goda råd  till  dom

Av Matilda Svensk - 28 maj 2012 20:35

hej alla  mina läser det gick jätte bara på öppensecen för oss  med gäldgje kören tycker  alla som tide på oss i kväll   fick vi mycket ber röm  för vår  sång  nu  sitter jag  vliar mej ;) ;) :) <3 <3 <3 <3

Av Matilda Svensk - 28 maj 2012 17:12

hej alla mina läser den kläing ska jag på i kväll   öppen secen upptärda med  vår kör ;) <3 <3 <3

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards