Alla inlägg under mars 2015

Av Matilda Svensk - 29 mars 2015 11:39

 jag var måndag kväll på   för lyssnade på kompis till  min mamma  årnat  åt Anika   som bärtra  sittjobb  hur lite  om   hon hur träfra min mamma på  kurs nere  hölsa av Mats   saNiklässon västeblere  mösnterås  jag kände ingen  det mästa  hon bärte om   genon jag har jobbat  del av mitonder prta  del jobb gjort  bran  nåra sabanda beten  med  ett  senter heter allasinen  där   jobba med  pärsoner handikapp  där  här kommer tips  man ska åla,  rullarunt  från  ryggen till maggen nian man lära dem  gå  då har man  svårt  konastre  sig  i skolan och  förskolan då hänger inte med   sina vänner blansen sen  hänger hopp  det läng   tiden andra   dom  har  handikapp eller  fonderhinder pärsoner  visa får träna upp allt  bland   det  kommer i kväll 

Av Matilda Svensk - 1 mars 2015 17:06

Dag har vi jorgot hort mycket hunnit med taen promenad fast jag lite ont min magen känns bärttre nu  man har bara i mitt rum  just nu före de satt  jag och pappa såg på tv kideron   just nu sitter jag ses på tv kolla in bloggen min  man hunit med inlägg här   helgen varit helet  var jätte bra tycker jag  hoppas veckan gå bra jobbet och min träning passen

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards