Alla inlägg under mars 2013

Av Matilda Svensk - 27 mars 2013 19:26

Hejalla mina under lä ser i dag jag har  jobbat i dag get  gick jätte bra  tycker jag
trifs  med att bryga kaffe   så hållaer jag  fint   där på  bänkar na 
och  borden   det burkar jag göra efter luch   när 
sluta  jobbbet   för 
dagen  möte  jag min mamma  vi upp    först min länghget
 lämna min handväksa sen   gick 
kort  promenad   var på stan  sen till bka  utan för
mitt hus in porten  läder upp mitt  hemm  myser jag  soffan   stud in jag lagar min midag en   nu blir det tve mys  ha det bara  soffan  kolla min drton  upp tera bloggen    sen ska jag  gå lägga mej  tid    hina med läsa en stund  ina jag sommnar   man orka med   upp i morgon  fast  bara havl arbers dag  för mej 

Av Matilda Svensk - 26 mars 2013 19:47

hejalla mina undelra läser  vil  först  seja jag är  så glad det så många läser min   blogg  så lite en tycker jag   bara skrvier  hur vardag ses ut   in  tycker  liv   inter sant   helet orttilt  att jag  kan  böera  folk inte   käner   mej  äns  så hälit  samm gång  det lite läskit  vi st är kul ps min dag varit  jätte  bra på jobbet  kväll är  mysig hemm i soffan   jag tor lägga  min säng  läsa sud ina jag  somnar   upp jobb morgon  där  dryger jag hell del  kaffe där  sak ni veta

Av Matilda Svensk - 25 mars 2013 21:13

hej alla min under läser i kväll har jag tränat  zubban gick jätte bra tycker jag   min kropp hängde med  på alla röser na  med amar  så benerna  snart ska  jag  gå läga mej så  okar  upp jobbet i morgon   blir de bryga hel del kaffe   där ps jag  dicker min  första muggen hemma 

Av Matilda Svensk - 20 mars 2013 20:44

hejalla min under bara  läser  då var man på än  bio  med mamm i dag ingen  efter  jobb mitt  filmen  var  jätte   tycker  vi   sen  gick jag hemm  värmde mindag nu myser jag mysit  mi soffa just nu in jag gå läga mej läsa stund inan  jag somnar  så jag årka  komm upp  morgon ska jag jobba kväll blir det bara  hemma kväll   soffan

Av Matilda Svensk - 19 mars 2013 20:30

hej alla mina under läser jag haften bra dag jobbe sen var jag  med mamma på amorge åt midag  där sen vi  gick på bio  där   såg vi filmen


Av Matilda Svensk - 17 mars 2013 20:11

hej alla min under bara läser  min helg varit jätte mysig då de i   trönö  tider kväll gäster i min länghet  vi fika hade mysit  nu sitter jag slpar i min  soffan  ses på tv så  kollar min  darton kollar jag  ska snart gå läga mej  läsa ina jag sommnar  man årka med jobba i morgon kväll mer 


Av Matilda Svensk - 16 mars 2013 18:31

hej alla mina under läser  i dag mår jag  mycket bärte i dag  från  fyling  så jag målat konst   snart ska vi   äta midag  det blir köt rårtsektpotasi  så vi ses på tv

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards