Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda Svensk - 31 mars 2010 21:09

jag har friatt min pappa han har det svar kul nu ska gå läga mej så  åkar med morgon dagen jobba  god natt

Av Matilda Svensk - 30 mars 2010 21:04

min dag varit bratycker jag i skolan är det vanliga  vi gör så rolig dag  i morgon ska vi åka madras ha kul så dubelet kul för min  del hemm ffrira  min pappa födlesdag morn mycket mat  nu ska gå läga mej          

Av Matilda Svensk - 24 mars 2010 21:45

  det bra ikväll en god vän lyssna de på lite misik  ibanden janska bra men ska jag gå läga mej så jag årkar jobba i morgon  dod natt på er       

Av Matilda Svensk - 24 mars 2010 21:24

jag  kommer sanrt ner till er där skolan  i höst ha kul med  nere ska rolit och spände hemme från ett tag tycker jag ps jag har pojkvän  nu mer  så vet med

är bätre än för ut  

Av Matilda Svensk - 24 mars 2010 15:13

i dag min andra dag jag är från skolan nåt med magen onti den så  rapar jag en del också mår lite bäre nu så jag sanrt till stan  gå på ett musikcaffe   gå med vän          

Hej

Av Matilda Svensk - 21 mars 2010 21:43

i dag har det vi bara tagit lungt  jasg min bok är så bra att man inte kan sluta  den nu dras till den har  in bygt manjet   på den  jag tro mostet ha för moste

gå låga mej så kan jag  läsa en sund  inana sova  helet  hålet  till i morgon

 då är ny vcka   tub  med  då har jag  afär eller caffe  kul ha  bem båda  olika vis

 frst oss alla  på  hp  

Av Matilda Svensk - 20 mars 2010 21:38

i dag jag har varit ute gåt daet var ganska kul sen gick vi hem  myste på olika rum jag har mitt rum  låg på min sång läste en bar roman som heter nyckel till mod  ju nys börjat  med den men det läst av den  är den jätte bra tycker jag

om n har hittar  denhär bok ser en på ert  bilokte där   ni bor  då tycker jag låna den av dem då   förataren heter Nora Roberts  pasar både för kvinor och män som

tycker  om romantiska  romaner   såt  man vet    ps  nu ska  jag  gå löga mej i sängen och läsa  i  boken tipsa om  nys om  till er   god natt            


Av Matilda Svensk - 18 mars 2010 21:21

i dag var det bra på jobbet  men det  var för lugnt där  tycker jag sen har var jag på fälenskrs sen gick jag till min  pappa på tacko baren  åt  mat sen  tigater handeldeingen  jag  har  där kul ses   hur dom gär till kalare käna   där  nu ska  jag sov   så årkar med  en skol dag  med  väner   kul mde   där   ps ni  har nu åtta sider läsa om  mitt liv   sriver här   i min  bloggen  är mitt söd i  skrivsväreheter na jag har  ktam  vi höras mer          

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards