Alla inlägg under februari 2010

Av Matilda Svensk - 28 februari 2010 20:48

ganska bra i dag jag skoat snö  varit stan bion var bra tycker vi  nu släpar jag  med datorn  i famen har det bra nu nät tven sen är bara bums i att sova så att morgon daagen har erbujda då  det  jag vet att har data hela veckan  jagnaska

kul  men det kan vara tåkit ha det  i bland  hörs mer då   jag låvar er det  nu          

Av Matilda Svensk - 27 februari 2010 10:19

som vet så händer rätt så mycet i mitt liv nu därför inte  srivit  på läge för än nu har den tiden  jag vil ha  släpa alla  planer för am  tiden  till sen   bara leva nu  här med minana väner ,pojkvänen,familjen och släcketen vara på tiden dem  bätre  som ut nu kan jag för   vara ur enga på  ser på nu  bara kär galen  av gläe  gnär ser  han får mej att skratt jätte mycket   ps det här är sant             

Av Matilda Svensk - 22 februari 2010 20:50

jag har väldit bra dag i skolan lekhoren  gick bra tycker jag harfat  yrckestroi  ganska kul ämne vi har men jort 3uppgifter där som i fyrer ska göra  där god natt på er kram

  

hej

Av Matilda Svensk - 21 februari 2010 22:34

i dag har varit en bra dag med bom bryse sej om  jag snat gå läga mej  skol dag i morgn  med  minana väner där kram på er

Av Matilda Svensk - 20 februari 2010 19:05

jag en godmat snat ska jag ses på pstkoden  sen godis mer sider skruvar kvar sen i går tve!!!!!!!

Av Matilda Svensk - 20 februari 2010 12:04

  värdet inte så fint vara ute i dag sönar så käkla mycket nu så att  man vil vara nie ha det bra med darton  en bra böcker och pusslar  med 300 bitar svårt läga klart   det snart ska jag  repisen  av blåsnigen  gick i  söndags   misad det av snite var  inte hema då sej det nu        

Av Matilda Svensk - 20 februari 2010 09:39

  jag vet att skrivudel sider nu året men ska komma er som fins nu kan  ni  för reda er på att skriv mer  under sommaren  höst  om mitt liv jag jever nu bra

har en familjens söd, släkten och vänerna  jag har rutom mej nu sen fler väner

mitt  liv men det är då  nu olika värdar just nu  kram


Av Matilda Svensk - 19 februari 2010 20:51

 i dag har det bara varit en  slapar dag  darton, böcker och pussel med 300bitar nu sitt er ja mesnar  med minana väner nu ses vil mej nu  snat gå var soja  med min  mamma  kommer srax till bak  er   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards