Alla inlägg under oktober 2012

Av Matilda Svensk - 21 oktober 2012 13:06

Hej alla mina under bara läser min helg varit jätte
mysitvarit bara pappa och jag hemma i tag men det gåt bra mamma kommer hemm i
kväll från stokholm hon varit på kurs där 
nere i till masör ja  i kväll ska
vi äta pizza till   midag   det ska  bil gott tycker  vi  jag ska än  då träna på zubba i morgon i kväll  är mitt 6 pasett  jag kommer jobb håder  då   sen blir
det  hemm  för breda pka  mina väskor
in för  vår sol simäseter  det vi värda    tycker jag  som vi jobbat i
sommar                                   

Av Matilda Svensk - 14 oktober 2012 11:55

hej alla under läser helg varit jätte tycker
jag  bär för jag inte hunt blogg nåt det
ska jag gör i dag kommer jag skriva 
del  där  och i manaus4 jag håller på med   det del av mina drömmar om  bil föreläser   boken en hetta  ETT LIV
UTAN  HINDER  känse drömmen långt borta 
just nu   män  jag  :(
sitter  slpar nu  mitt rum 
nu lyssnar på musik mår bra

Av Matilda Svensk - 13 oktober 2012 21:29


   den här boken jätte bara tycker jag  dom som tycker  rommaki

Av Matilda Svensk - 9 oktober 2012 15:27

hej alla mina under bara läser idag varit stan  kolla på skor sen var vi bilveteket lånade
två böcker  läsa dom  sen var vi på mammas lok kal   nu vi hemma nu slpar varisen hörn huset  i kväll  ska jag  bara vara hemm har
det  könt  det  kommer  ut mer under kväll här på bloggen 

Av Matilda Svensk - 7 oktober 2012 21:21

Hej  mina
under bara läser  förålt mej för varit
dålig på bloggasita tiden det hänt del 
i mitt liv  blandat  bra saker 
fast jag har  skrvit  del min tankar bok minn helg varit jätte
mysig   hemma i fredagas kväll i
går  vara  med syrran och hense kille hemma hoss  dem mysit  ses  tv 
spelat del tvspel  i kväll sitter
vi mysre olika rum jag tor ska kolla in 
min förlädar ses  tv nu mer på
bloggen i morgon

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards