Alla inlägg under november 2014

Av Matilda Svensk - 23 november 2014 12:56

Veckan hhar varit jätte bra så har helg det med mysigt nu lia söta elis ät mat kul ses han  här bilder  från kvällen i veckan     

Av Matilda Svensk - 14 november 2014 20:08

 kit   då av sluat en jätter vecka på så man hälit  fredagas mys med  syrran hens söate son som heter  elis   nu dom åkt hemm sitt  nu sitter sväl i soffan har det bra hålla vaken ses tv inte läger förtid  i säng  somnar  gissar jag effter  läsa nåra rader ur boken just nu  hoppas jag inte  vankartidit i morgon upp gå vägg för vara med  på zumbbbaparty  det ska bil jätte kul  tycker  jag  dansa  lite  sen ska hem ing  packa ryrgan med skaer med hemm till  tröne vara  rästen av helgen på  söndag vi bakaperkarkor  bli kul med våra kusiner så kommer  vi ha lite med oss år  som  vi kommer hål koll på då  =) <3

Av Matilda Svensk - 13 november 2014 21:30

 i kväll  gick jätte bra med träingen tycker   nu sitter i soffan håller på somnar  snart  gå läga mej årka upp till jobbet pigg  där jag sen  går luch pass på handla kvällen  mys ha  då kanse  med syrrra  komm hälsa på  hoss mej  väll liga  i min  min soffan  var när  somna  som bruka  göra fredagar nar   ses ut  väl läga  kanse  vanliga tid  det berbor på  jag ses på  film  efter  kollat på tv  hela kvällen  läger mej läser stund upp LÄDA mej   in  för lördag  ska jag på gå på  zumbbaparty   det ska    bli så kul  komm håg pesngar med mig ditt  komm med  mej   rödarumet  ps kommmer   info morgondag blogginlägg på kväll  pigg  för det

Av Matilda Svensk - 5 november 2014 20:48

min dag varit  jätte först på jobbet  gick  jätte bra i dag  sen var åt lunch sen gicg jag gjorde mina dom  snygga  naglar ni ser  här  det gick jätte  bra träna  tider i kväll  dem  funka  det lyfta  vikter   på passet jag moset  gå  sova årka med morgno  jobba

 
 


Av Matilda Svensk - 5 november 2014 07:48

 nys av sluta min  frukost sen ska jag snart gå  borsta mina tänder  sen ska  man till jobbet  bryga kaffe  där  dom typ  älskar sät  jag gör på   torka borden  sen  går jag på luch  vid  kl 12:00  till satt sen ska till sarlondona här i stan göra mina naglar  jag vet dom klara utan mej eftermidagen   på jobbet sitta där stubon fårn kl 13:00 till kl 15:00  vet inte  hitta på efter råt ses vad  slut göra  resten av eftermidagen nåt  vis   komma på nåt  göra   kommer inte trän i kväll  lite rädd om  mina naglar  fast lovar er kommer blogginlägg i dag  fast  gå lite skater då  ovan  nä  vid mina naglar  kanse blir bild  av den

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards