Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda Svensk - 30 juni 2012 21:57

tack alla mina läser in varit  in på min blogg ps idag varit på trönö mäsa an

Av Matilda Svensk - 25 juni 2012 18:44

Jag bor just nu hoss mina förlädar vi  bor 
fint  hus på landet  det är kul att vara hemma  ingen 
hoss  mamma och pappa ingen  syrran 
dom andra som kusiner an  är  mormor, morfar, framor farfar det  rätt många 
som läst om mej i tigen  visa av
mammas vänner har jogrt det tycker finn artkel om mej där jag vet att jag beröt
nåra  men  jag vil   föreläsa på  bilahuset i stan i  höst på deras förlädar grupper dom har  där ska ja brätta om  mitt
liv hur levat dom här åren inte bot hemma jag vara hemma upp mer vår helgen
vara jag nere på skolan slpade  men har
mer andra drömmar är på eng läghet köta get liv  jobb + föreläsa om mitt liv

Av Matilda Svensk - 25 juni 2012 10:45

hej alla mina under bara läser min morgon är jätte mysig  först i tv soffan åt ja min frulost  som vara kaffe macka  det här min lediga dag  från jobbet  på  vår krog jag kommer  jobba hella dagen i morgon kanse ;) sova där med jagvet inte kanse inte blir så sent det vet inte  vi än jag mina ekcfer jag gör lite vagre där mäst plålka dicsk flasckor läsk/öl hell del  blir det i morgon  tor jag  som i fredags kväll det kul jobba då  tycker vi alla ps ha en dag mina läser  ut  sola med er ni har kansen   jag har tyvär reing  här hoss mej :( i dag

Av Matilda Svensk - 24 juni 2012 21:46

hej alla mina läser jag har jobba hella  nästa misommar helgen på stenö krog  på fredagen gick vi la oss på halv tre natten på jördag kväll  var  vi uppe i låvingd sov en natt där i dag prommena vi här sen åkte vi jobba de  på stenö krog

Av Matilda Svensk - 20 juni 2012 21:50

hej alla mina läser jag har slpa heldel i dag   jag ska snart hoppa upp  till min säng lädaen stund  det kommer bli lång dag på stenö morgon

Av Matilda Svensk - 20 juni 2012 14:04

 
      





jag tycker  att dom har böcker na jättett läs dom etejer              




Av Matilda Svensk - 19 juni 2012 20:33

hej alla mina läser i dag har fylt år idag 23å r jag har fåt hell del presänter som två böcker och konsär  bijläter till takida masanat           

Av Matilda Svensk - 13 juni 2012 20:26

 jag tycker om den här boken in håller ter böcker

den här  boken jätte spänade tycker jag

 
 

 
 


 


 
 

          

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards