Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda Svensk - 31 januari 2013 21:14

hej alla mina under läser min kväll varit  jätte mysig hemma kväll  i soffan  
ses på tv och   sitter håller på
med min draton  där kollar jag min
bloggen  får  mer läser vare dag  jag  blir jätte 
gald  för er  som  
så  finna frågor   till mej  
här fårt gör det   kul svar på  
fårger om   det just nu   hanlar om mitt liv   

Av Matilda Svensk - 30 januari 2013 19:45

 hej alla
mina under bara läser  jag hafrten
bra  dag på jobbet  sen 
gick jag hemm  städe  efter det 
gick vi hanlda lite  saker till
mej  nu är fyrsen  med bröd mas nat   nu sitter man   nujter i
soffan  ses på tv  och kollar min darton   

Av Matilda Svensk - 28 januari 2013 21:16

Hej alla mina ubder bara läser i kväll  starde  zubba jag är lite snber än andra  tärna med där  det  ber på mitt    kondsera  porblemet  mälan med taken amar och fötter na       

                                

Av Matilda Svensk - 27 januari 2013 21:17

hej alla mina under bara läser  min helg varit jätte mysit  vara hemma  i trönöe   tärna varit ut gåt  två prommenader en i går  en i dag  jag ska snart  gå lägg mej upp i morgon  jobba

Av Matilda Svensk - 22 januari 2013 17:26

Hej alla under bara mina läser junst händer kula
saker i mitt liv nu  jobbar tört på  kvällar na dags  kollar bara lite tv  och
värma midagen sen kollar mer  på
darton   sen går jag diskar  upp det jag 
äti på  jag  kommer läga mej tid kväll  morgon det 
bil lång dag jobb och kväll jobb                        

Av Matilda Svensk - 20 januari 2013 19:15


Hej alla läser nu jag är  hemma ingen  min  fina länghet fast min hella min helg varit jätte mysig  nu jag lad in för  här veckanjobbet  händer mycket roliga saker som  zubban  manat kul   så hoppas  min bok  kommer snart längatar mej efter den  ganska mycket  snart hella saming secgen           

Av Matilda Svensk - 19 januari 2013 15:49

                  Foto 

jag är hemm hoss förlädar nu  mysa äya midag  jag ska sova  över hoss dem i natt  fast åker hemm eng länghet i morgon



Av Matilda Svensk - 14 januari 2013 20:48

hej alla min uder bara läser min kväll varit bara kul för jag första zubba paset   var  många nya där i kväll prova på det är gratis dena vecka  söderhmans gymix alla deras  akvter  dom har valt zubb för stäker mej som pärson  så min dag var bara på nygat mysit jag längtar i morgon för börjar jag porvjobb

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards