Alla inlägg under juni 2014

Av Matilda Svensk - 17 juni 2014 20:12

 då snart dagen  slut packat snätan klart  för i morgon  vi  åka ill långvind   vår stuga  där ska jag fria min födelesdag  är  på torsadg då bilr jag 25år  då kommer  min  kläteren  gutlar mej så kommer väl  min stotrer syrrran  henes sambo   om  det inte åkt väg till  be före  eller under  med vi fikar vi alla  dom som är kvar på var midag på  ferdag är det  gald missommar  ta lungt ut festa i helgen

Av Matilda Svensk - 15 juni 2014 12:47

läser  nu jag helet käp snrat  jag förkte komma åt  kålla in blogg platan fukar komm fram bar srat sida  sådrykt  väl lös sig  eller jag tycket had gång ingen här  ni   topper jag fundrea  byta  nåtant  vise  det löser sig under dagen  jag vil  vara kvar här om  linga   vavlig  dartor kola in min blogg  skriva delen kommer jag åt  andra del  som är min blogg del inläggen syns   där  komm inte ses just nu  från platan  min just nu   den pårstår jag har fliken öppen redan  jag  som har fåt mong läser nu min  bloggx  tag ingen om  jag skulle byta nåt ant  blogg företag del  fins här   råd fråga min kusin om tips  bra sida för mej inte fukna  häar på plata  krångade inte i går på den   vet som fel i dag =(


Av Matilda Svensk - 14 juni 2014 12:33

hej alla under bara läser  lungt  nu  flut upp med kul saker den här veckan gåt fråt torsdagen var stor dag för oss tåg vår kusin studenten  så var vi ronalakycka såg henes  styret gick ut nian m mysidag kväll i går jobbade jag hela dagen  sen var på stan schols aot  folk dom lyckas ditt rikit bra artister jag sågen först gick runt området  var mamma åt satt ner stan ingen   sen möte nåra vänner sen gick vi mot secen påa dara sidan  till viplaserna sat bra där fast vi vart blötai baken så vi gick hem till mej sen vart blev så vi mysit inte tärfa så har på tag fast vi bor sammastad   jag tänar del tycker jag könt jag könt mej i form så på måndag kommer från jobbet jag sätta på min zumbba dv träna ina jag värmer min midag  det kommer mer nuder kvällen 

Av Matilda Svensk - 9 juni 2014 20:25

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards