Alla inlägg under maj 2010

Av Matilda Svensk - 31 maj 2010 21:52

tack mamma och pappa  in vär den bätsa jag har  tack kram på er bra kväll

Av Matilda Svensk - 31 maj 2010 17:27

den vecka min näsita  har jag ycksetirori för sitta gånen på den här skolan  det varit bra tid för mej på ha jag har mågna vänner nåra för livet nu somjag har varit pris varit ute övnigkör bilen  det gick jätte bra i dag  tycker jag

men nu ska fårtsärta facebooka sen  bilr det nät tven  ha en bra kväll påer ps i morgon är det första juni 1  jag ska förka vara skriva min  tankar då  det låvar jaer i dag  

Hej

Av Matilda Svensk - 30 maj 2010 21:53

det har varit en bra man har med kusina kul med  i stug sen åkte vi hem  händ  med  min kuis Frid hem tilde  ed våra dartorer hade det  bra sen gick vi hem till

mej för min maama skule jäpa Frida med läxan i engka  jag tor att gick bra  tror jag  min maamm värndn bäst jag har  vi  har jag  min syrra   ha en fårsrt br myss kväll i et hem    

Av Matilda Svensk - 29 maj 2010 14:58

vi  är vår stuga  sädrar ur vinternkart  öer allt  nu  nu ska jag  ut titat  till min lia rabt jag här  vi  ska sov här i natt ska bli kul  vara här när  vinter  varit i år ha b   ra dag  på er alla


Av Matilda Svensk - 27 maj 2010 21:04

jag har det bra på jobbeta alllt bra ädr jag har  rätta ganska   myckket   böcker  och kostrs matral  jag hade det  lunch  c  var  köpte   jjag ett par   skor  pums  dom så fina   tycker jag  me ska  till skolan i morgon  ha kul  där i bland    nu ser jag   på nät  tven  har det bra  så   har facebookat  ganska mycket på  min datarton   det   är mitt allt   tor jag  allifall min    under  bara bloggar mitt liv

 hur bra  helset  min   mina kusner varit  på  bio inte typ  av film  jag skule ses

 frrivilt  alltfall vi hörs mer i morgon 


   

Av Matilda Svensk - 25 maj 2010 20:54

min dag har vari ganska bra tyker jag jharfåt  till baka dom testade oss vad vad vi hade lärt oss här året jag  fick 24 rätt mitt  jag vart nöjde med jag ansäd mej

det  här fåt  har porat mej  fårt säkta  körkosrtti i  frAMTIDEN  jag har juti vid darton  facebookat , mesena och blogga  det är mitt liv  nästan   allltid uppdatera

 till mina under bra läsare jag har fåt men  moste jag gå och sova   en sund   hända del saker i morgon är det fört skolan  sen ska jag till stan  gå på bio

kram

    

Av Matilda Svensk - 24 maj 2010 17:30

i dag har  detvarit jätt lung dag jag har haft matete och engska  var väl kul ha jag har mer på förterna  nu för tiden   bara läter  läsa  bra det går bra det saama  med matten nu jag sitter vid min data  surfar  runt ltegran snart ska ja läs ut min spände bok   den hur bra som helst  jag ha bra kväll på er alla


Av Matilda Svensk - 23 maj 2010 21:03

det varit en läng dag  jag ska snart gå sova  kul dag i morgon  ska jag trefa min pojvän  på bussen vi ses på ett tag   vara  hopp i bussen   med  han    nitti på er alla

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards