Alla inlägg under mars 2011

Av Matilda Svensk - 4 mars 2011 19:26


jag  mina  vänner   ska snaert ses på   tv dag rumet  ihopp   hila   kul       

Av Matilda Svensk - 4 mars 2011 18:39

 det mitt  tps till er  tycker  lyssna rockbalder  då   takida  för  lyssn på dom  jag     blir jätte  glad av deras  miusk  dom gör  den    hilmla   bra    ha en bra kväll alla  mina  läsare

Av Matilda Svensk - 3 mars 2011 19:46


 



     just nu sitter jag   lungt med  datron   gör jag  fb, msn, ladar upp bilder  till bloggen    så   lnsyssan  på  farit   rokbad  ett takida      gör  mej    glad     ingen      om  jag har det   tuft mitt  liv  bland    men inte  i dag har  det varit    ok dag   för mej   tycker jag   om   mysa  mitt rum     nu ska jag   gå upp ses vad min vänner gör nu  uppe vårt dag rum  ett


   




Av Matilda Svensk - 3 mars 2011 18:49

det    har  rätt mycket   mitt  liv   just  både i skolan/bondet  fullt upp avkter   som  vita caffet  öppet i går    så vi alla  var där  hadee bra   åt  fika  de  mina vänner     min  prikdag  varit  bra  vi har  varit   på i ika   handlat till vita caffet    det  var  kul   göra nåt lunda     på prkiken  rätt en formig bland just sitter jag   vår  frukst  rumet    med  mina vänner   dom  spelar spel   har kul nu   meand  jag   bloggar     min  dag  varit  sett ut   för  mej     vi har kul  i hopp  här   bondet  nu  och skoldagar   går också   bra  med dem   tycker   jag   har   bra  här nere  på kjeäsetsfolkhögskola    bra  tycker  alla  som  går på mi kurs     här   nere      

    

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards