Alla inlägg under augusti 2010

Av Matilda Svensk - 31 augusti 2010 15:29

jag fåten nyhet av bloggen är ni ka n stläa fråger till mej om ni tycke om  pesel  nilägg jag skriver till er om nåt mäne tal mer ut föliger  hur leva med handikapp  det exepel på en fråg man kan täla till mej?  jag förkllara mer sen  bor på hur gammlat inlägget är  men glading  svaer  jag kan på er fråger ni har   

Av Matilda Svensk - 28 augusti 2010 21:13

jag sutit på tvee vårt megmsta vargsrum som vi har här på gläntan  såg pådär nya dans progrqmet på tv4 rätt kul ses på min stora ido morgan aling gick vidare till finalen  jag vart inte vör våd speselt över raskade  tisans vall dom gorde  där   ps jag ser fåt sån  har sulat röst  dom sänkiaran med  lika bra  tycker man  nu ska jag gå läga mej så årkar med morgondagen  äventyren  till ett sökpsänter  ska kul tycker jag    kram på er alla  mina under bara läsare jag har kommer få så sort tack

Av Matilda Svensk - 27 augusti 2010 21:08

ja nu har jag gåt andre vecka här på keljätrasfolkhögskola jätte bra tycker jag varit på ett lite läger det på där lägret jag fick lära mej tänd ett storm kök välit kul ses vara med på kveterna dom hade för oss där fan gud rängade igårnär vi skul ha sitta övingen rängna som katter alli fall jag min vänn bella vart det ha det bra tills i morgon kommer mera häligd tid här fån rum här glänta häder jämt saker nyss höde jag nå spelade hög musik rumet bevid mej okej bo så här ycker jag man väga själv om man vara med dom andra eller bara vara på sitt rum i fed ett tag snart ska jag gå läga mej dagi morgon   

Av Matilda Svensk - 23 augusti 2010 16:16

jag  har det  bra här kjelsätrafokhög skola  tycker jag  nåra lekhoner i dag svenska och engska gick jätte bra  båda ämnen för mej  i dag sen  när vi kom till bondeet  så vi veta  ut gå  en sund  var bra tycker jag hade sut  i en skolbord gansk länge  då  men sitter jag har det bra i mitt rum jätte fint nu  tycker jag   nu kolla läget dom  bor med ha det bra  nästa gån  jag skriver till er         

Av Matilda Svensk - 17 augusti 2010 15:30

i dag har det variten bra dag skolan  jätte bra tycker fast inte har börjart med  rickiga lekhonerna än  kul än med vi  gör här nere  ps mitt  rum är så mysit vara det  inte sant tycker jag  ska bo hären ett  tag  då moste man  bonainsej       kram på er

Av Matilda Svensk - 12 augusti 2010 22:05

I dag  vi ganssk mycket för oss att kommer i håg nu men varit sån där bra dag  för myxcket tankar det bruka vara så mej inte så ofta  som är  nåde  sån i kväll  inte så kuk för vi var nårasäktingar  tevigt  men då det inåtvända till mej  ps nu ska gå läga mej  läsaen bra bok som jag inte slut läsa ur   god natt er mina underbara läsare jag har nu         

Av Matilda Svensk - 12 augusti 2010 08:48

  den jätte bar tycker jag men lite hänese lös på visa sidor  men helt okej läsa     

Av Matilda Svensk - 11 augusti 2010 17:31

Jag går på sitta året på  höghammar det  har varit  lärokit år för mej   tycker jag  på ha vi har  mycket   varende   där   vi  driver ett caffe som heter  heden  så  har vi  en  butikheden där har vi en  maser  ska er  som konsmatreal

Andra  progamen  som fins på min  skolan, bonden an finns  till  för alla  jobbar på  heden dels   har vi ans för in tärposten  på skolan  vi gör det  här nästan påengen  hand men   vi har lärna  finns där som sötar oss en då vi ser till dem om vad vi inte  kunde  som att räkna  pengar det så sdär för mej det men jag har  kul på den här  skolan

Dom här fyraåren  jag kommer på  besöka  dem dom  är mina vänner  helt utnika  ska ni veta om ni  vil veta mera

Om mej mitt liv som kan in google efter den då skriver ni MatidaSvensk blogg  det mitt liv  är så bra  när mår  jag mår bra  skriva av mej när jag har det här handikappen  jag läger alla min  fritid på min bloggar om livet jag ler

Vad gör på  bärta om händer  i vardan mycket göra så facebookar lika mycket som  att blogga så brukar jag  vara med vänner så lyssnar  jag  mycket musik just nu lyssnar på rock gruppen Takida  jag tycker dom är bäst  i värden för  mej nu snart ska jag  gå på två  veckor kvar ina studenten ska kul ta den tycker jag sen det delit till den 16 Augusti  då börjar jag mitt vuxen livet på rikit ny skola  och bonden rum holla redapå  sakern där  bärter jag gör än nu så där åringen   här mitt rum  när jag här så häng vid datrton har det bra med den jag kan ungås med mina mamma och pappa ganska mycket i bland  kan vi ses på tv en alli hoppa i vardagrsumet  som i går kväll såg vi på talign 2010 vi hade bra  kväll tycker jag 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards