Alla inlägg under december 2009

Av Matilda Svensk - 31 december 2009 19:16

vi snart ät vår fört som besår av saiki bröd sen till varmrät är ooxfle med potatis det är got sen har vi desär är kladkaka grnrad med jordgubbbar nu jag tillbaka hosser mat var jäte god att av nu ska den kua undan lite så får plas me desären nu väntar vi alla ska samls rut tv en hör på rin det nya årte ut med gammla årte varit kommer sitt här ett tag med skriva  nian jag går firar det nya året med minana föräldara



                            GOTNYÅR PÅ  ER ALLA LÄSARE

                                        ÖNSKAR

                                           MATILDA SVENSK

Av Matilda Svensk - 31 december 2009 11:33

i dag är Nårsafotn  vi ni bär  jag ,mammaoch pappa fvi hemma  iår jag gav det förlget bara vi år men  vi kanse hälsar på mormor och morfar eftre 12sslaget men vet om gört det  önskar dem ett gott nytår  snart får fremande  hitt då gör jag  en paos mitt skrivande  som är mitt liv när  inte målar konst  eller läserböker   sont gör mej glad  göra man järna   janska mycket tid  till  som tekna sånt  byta ska ina mina förldar kommer hem  rita nåt   hör sen  puss er alla   kram  

Av Matilda Svensk - 31 december 2009 10:18

tack alla ni  kolat min bloggen det här årte snart sult men jag hoppas  jag får er läsare näst år  också ni helt nu nudderbart varit serd av mitt livet jag levr  bra nu tack vare blogg  här kan skriva av mej  hår mår sigtämningen då an   vet slivar man  ha skapat med det   mitt liv er  ses ni min värd  hur lver  med fast det bara i ord myckte mer kan  läsa om del en  då  skriver mer senaer i dag hörs då  minana  undderbar läsare  som ni är kan  iinte sul ta leva nu går här bra för mej nu   kram


Av Matilda Svensk - 29 december 2009 21:28

1. lyssnar nu på olika  typer  av band är takida pärsonspak


2. läserböcker  som vil ni ska läsa dom heter bara inte du  om jag kunde dröma 



Av Matilda Svensk - 29 december 2009 11:23

  jag ska nu göra med  lite  lurnch i mej så klar mej  till stan ha det kul där med min kom komips gå på en bio  i kväll maten  var god fast var räster slutata nu

göra åningn mej nu för åka till stan vi hörs  snare  jag kommer hem i kväll  kram


Av Matilda Svensk - 29 december 2009 09:28

jag  har gort många så mårneen  men jag har ätit frukosten nu jagg ren  nu håret tårt  kan sätta på klädr snat nu sitter jag med daton  på mina  knän  är ute fesbook , msn , så bloggar och lynssar musik  har det   bra för  mitt favorit baand  takida  asbra  låtar blir glad av dem jag blir allf det  det första albuet   julklapp ii år  som är mitt  en faoriter  jag  har just  nu jag ska  stan  men senare i dag  då jobba lite sen  ska jag min kopis Ida  på bio ses göta kanal 3  hört ska vara  bra 

kommer under dagen  inan åker  till stan   ha bra till dets      kram

           

Av Matilda Svensk - 28 december 2009 20:28

i dag har varit tif lungn   lästböcker, bloggen , fesbook, msn  nu vil jag    ha ett glass mjölk perarkokor ps  moron ska jag jobba 

god natt


Av Matilda Svensk - 27 december 2009 20:34

jag har en bra dag som latade mej så har jag en varit stan också

 jag är så tört snat  gå läga mej men min vän ska  ring mej sanrt

vi ska på bio tisdag?

 hörs mer i mrgon

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards