Alla inlägg under september 2013

Av Matilda Svensk - 26 september 2013 08:00

Godmorgon mIna under bara läser nu har snart göra mej klar för gå till jobbet sen ska jag i kväll blir vara på drömmvärkstan tå jag går hemm ingen nuter av min middag det kommer här kanse i kväll  med myser vid tv

Av Matilda Svensk - 23 september 2013 18:15

 Hej alla min under bara min dag varit jätte bra på jobbet  efter  hem  snbis sen gick promenad  hem vägen fibi affären handla lite saker mitt la söta hem  nu ska sätla mej vid spisen och laga middag min  sen  blir det mer soffmys  på tv

Av Matilda Svensk - 13 september 2013 21:15

Hej alla underbara läsare i dag har jag haft en orts dag jag i morse tade  min  mobil glider ur  handen  min  när jag sttoppa ner den i handväska  då smäler  rakat  i golvet ressten dagen var ok på jobbet gick det jättebra byrgga kaffe till dom  nu sitter vi myser soffan ses på tv med mamma och pappa hemma ingen lång dag med möt

Av Matilda Svensk - 5 september 2013 19:49

hej  alla mina under läser  jag har honit med del  ska ni veta jag tränart  hel del  ända sen från måndag kväll  till i går kväll ut  om i kväll var stund på drömmvärsktan rita lite nu sitter jag myser i min soffa slapar bara sespå tv så förker lära mej min srufplatan  det går ganska bra tor jag  töter ska läga mej i tid i kväll årkar med morgon dagen  jobb brygga kaffe   så ploka i ur diskmakiner na  det kommer mer i morgon kväll från min  srufplata =)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards