Alla inlägg under december 2014

Av Matilda Svensk - 22 december 2014 12:51

Jag vet inte skrivit på tag varit fullt upp tills idag har , an tait lugnt känns kö t ha simäster nu tag hunit med mycket idag som att mål konst så fixa lite med mina julklappar håller på med nu sitt er jag myser i mitt rum ses  på snö faller nere  fint nu ska snart gå göra lite fika sugen  nu min lilla mage på  mig nu jag längtar till julafton  första gången min söta lilla son med oss han kommer hälit stora ögon det vet jag  elis kommer vara del nre på golvet del lek vi kommer turas om roa honom i bland ps sen i kväll vi åka firar Eva fika där hörs mer an dag  till er alla min lärare från mig 


God jul  ta händ om er tänker barnen ha fint mene  från lov 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards