Alla inlägg under december 2015

Av Matilda Svensk - 31 december 2015 10:47

  ja   dår det  nyårsafton  i dag nu håller  på  varavätnar på mitt  hår ska  tro  jag vet vad ha  kkläder på mej  när  brot i kväll till min bä  kul  första  nysta kompis Iad  hens och pojkvän på midag nåra andra  gäster  er förmin nyår  som  fria med min kompis  dom andr  jag varit med mina förlädar eller min stora syrran korlina och hens  sambo deras  son  dersea vänner  föra nyår  till  år2015  nu  skulle fårn  börja  skulle  vara med mina förlädar  taken   deras  släkap  nu palen  min del  vara   anat lätte än mer bätter  tänkt mig    hopppas  ni alla  tar i hand  om er i kväll   fesartar  med er vänner =)





                                          JAG ÖNSKAR ER ALLA

                                          GOTT NYTTÅR  MATILDA


                                          ps i fråhoppas alla ni fårsäta  läsa min blogg nästa år  ni måga  hitt  kul nu  hitt  läsa

                                          hella min bloggen  jag skriva mer täter inägg  här med  läsa  om mitt liv händer  just nu

                                           mycket   fast det är skaer ni veta =) =)


Av Matilda Svensk - 28 december 2015 20:13

  ja  den här midagdag varit  jätte  min  sämgre i dag   lite ont mina örgonen  jag hostar =( men mitt mål  frisk   trosdag då ska  bort   nyårsämidag hoss vänner det jätte kul    jobbar på  friks  detes   anars  vi det bara med mej mina förlädar  sitter  just nu  vardags rum ett   jag  är mitt rum   har det bra hålla mej  vaken    tag hoppas hittar bra film tv  en  vi söka på efter  sida  minmorbor prtade om   kommer  inte just nu vad heter  väl snart på  det  ni klart   kommer i morgon    här på minbloggg

Av Matilda Svensk - 27 december 2015 20:10

hej alla jag i dag inte   gojort mycket iddag  okag  jag var hemmförst  sen komm evaoch ludig hämta  mej  vi  på bio  här i bny ja frot   vi  här   men det  mästa  har   vi kvar   i min under bara lung by här i trönö  i växa  upp  leka brana  det omnga  har  brana senett kvar  här  del mer minder    ps kommer i morgon här

Av Matilda Svensk - 26 december 2015 11:43

hej alla min läser i dag  mår jag bärtre    min halas en gör lite ont men kanse mormor och morfar  äta midag där  ses hur blir med det  just nu sitter myser rum  tar lung lyssnar på cd bok som  heter anges sliga sälsamhistorga  den  jätte bra

 tycker jag nästan  sönder den  tor jag  den  fins  som en vanlig  bok  ni fråga er förlda   ni   den hemma eran  bok hyllan  eller   ni har  släkingar  mäst sag  för   flikor  tor  jag  väl dag samhäl   tor jag alla  kissre son  fins   samkaen olika   vad jag   tycker  bra för  läser del  säjlv  nä  väl kanse    gör  nåt anat    som läsa en bok eller hänga med min dratonlite stund till  kommera  sener i kväll  här på bloggen

Av Matilda Svensk - 24 december 2015 09:03

hej alla under läser i dag är det julfanton  jag vet vi få  himla häit i dag min famlij och  skläkten   vi  var hem nu tag  sen vi upp ses om morbor hjäp sitta  ni alla  ander kommer ditt upp myst   först glög mys  så ses vi på kanassjul på tv  när börjar slutet på det har börjart koatposisen  vämt upp in  alla mat  ät ganska längen   vi  ses  om  nå kanar på dörren  tom  vi  just två söt små pojkar med   ses regar på en tomte rädd den men tor kommer  jätte bra  somna sokar sen  lek hela kvällen  ps  nu tande om er vänner julhelute  har  kul festargen   mycket kan hända här tiden    det kommer morgon  här på bloggen




                          NU SKA ÖNSKA ER JÄTTE GOD JUL 

Av Matilda Svensk - 10 december 2015 16:31

 hej all under bara läser vad tiden går  fort nu  snart jul  nästa vecka är sitta hel  jobb/ skola   om  skol ungdomar läser min  lia blogg  nni  snart jullov  ni sov läng  inte   lust   fast  ni ut  kul på dagar na  träna lite  vil  häng kmopisarn  om hina med allt   när vardag mas mosten   fast lungt  mitt råd tand  er  var snälla  händer  mycket nu läsa on tingar   mi dag varit jätte bra jobbet hunit  fixa naglarna   jag hoppass  hina mer min blogg under ledighten   kul  ni vil läsa  den  ps  läsa händer  morgon kväll på lördag eller söndag nå dagar na

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards