Alla inlägg under december 2012

Av Matilda Svensk - 30 december 2012 18:11

Hej alla under bara läser i dadg har tränat med först  en prmednad min förlädar sen  när vi komm hem så gick  min pappa 
ut i vårt garas hängde upp min boxingsäken fick julkalp  jag fick in nåra   baraslag på den jag kommer ha träingsvärk  i morgon i mina marna ps nu sitter   jag myser 
i mitt rum nu efter midagen   vi
åt tacopaj  jag håller på att  lader in 
för i morgon kväll då är fest                 

Av Matilda Svensk - 29 december 2012 17:04

hej alla under bara läser i dag  hade lite ont i mage i dag varit hemma jag
trände zubba för tven  det gick
jätte  bara  för mej i dag jag  hoppads
snart upp min  boxingsäk  jag tsäta den  snart                             

Av Matilda Svensk - 27 december 2012 22:11

hej alla min under läser jag ska i morgon ut åka med mina föräldar till gölss på mölebutik jag varit där förut ses  ut min dörmm  bäd soffa bälsta  den nu  en julklapar jag fick i år  min första länghet  shit vad längtar första Jaunari då kanse jag nyckelen till den  jag fick ganska mycket år

Av Matilda Svensk - 26 december 2012 12:39

    hej alla under läser i går helet uner bara dag    sen åt vi mat efter det sjkusade pappa mej

     syrran , Niklas är min syrras kile så vara hans syter med   där på tuppendanskrog  sith  vad 

     Perssons Pack var jätte tycke vi allla såg  på dem i går kväll vi dansa lite ina dom börja de spel  sen  vi åket först stanförst bi sybyla pomes till mej  handburger dom andra  när väl kom kl:3:00 hemm  sen  då bara näst hopp i sän  sova    nåra timar jag är könt seg nu  myser jag just i mitt rum  ses på film  det hemma dag/kväll  det  är könt ha det med i bland

Av Matilda Svensk - 23 december 2012 15:37

GOD JUL

Önskar jag mina underbara läsare, i dag har min dag

varit jättemysig,  nu ska vi snart klä granen  till midag i kväll brli det risgrynsgröt jag längtar efter i morgon är det julafton

Av Matilda Svensk - 22 december 2012 19:30

hejalla mina under bara läser min dag vari jättt
mysig sägen sen i vardagas rumet i soffan åt min frukost sen gick jag fixa till
mej  för bästa kompis skulle komma  hälsa på läna sin julkapp till mej  sen 
vara jag mamma fridade Eva fylde år i dag  Ldwid fick sin julkapp nu sitter jag myser i mitt rum mät belåten




Av Matilda Svensk - 21 december 2012 11:05

hej alla läser i dag ska jag till stan med min förlädar uträt når ärden  sen ska jag på möte sriver mer i kväll :)

Av Matilda Svensk - 18 december 2012 22:19

hej alla undert läser  min dag varirt jätte bara nu är juledig   min kväl mysig  i morgon ska jag till stan köpa julkapar med syrran det  kul ses vad hittar  dom fälsta  tor jag jag är näst klar med visa

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards