Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda Svensk - 26 februari 2012 19:39

 
 

dom här böcker  jätte bra tycker jag  hens sätt att srkiva hon inte rädd  för av vänd tånrs språket

Av Matilda Svensk - 25 februari 2012 11:18

det var jätte mysit  går kväll äit midag mosökt i går kväll  med mamma, pappa, farmorusin,farfar så med kille kusins hans förlädar  det var kul ses alla ing

Av Matilda Svensk - 15 februari 2012 06:58

hejalla läser kul att inhar tycker om mitt bok manus  jag  har skrivit det  för jag vill  brätt för  folk att man ska följa sina drömmar  man jag vet under känlasn är man när  sitt  mål ilivet jag snart  till drömm lägenhet då star mina nya  mål mitt  vuxna liv som jag vil hadet  men  nu bor jag i finnt men rött llite nu         

Av Matilda Svensk - 14 februari 2012 16:31

Jag  går på
ågstafolkhögskola jag bor  på
skolaniat  i mitt  rum 
mitt hem  just nu har jag  bara med min darton föker komm på nyt bok
manus ett  händla   om mitt nya liv   ses bra ut just nu  jag
mina vänner  kul i hopp  skoldag nar na och kvällar na i veckan
typ  lät  gyppa på  måndgar  dom andra dagar na brukar  vi typ kula saker   med varndar ses på tv bland har 
vi engen tid  i våra  rum jag läser helle del böcker sen  bloggar 
om  min   vardags livet  ser ut  för oss  
går  temalijen är   vi 
alla   vänner med  varnda 
stöar vi varnda    nu  ska 
ut kolla  nå  är hemma med mej  i kväll  mitt liv  för rändas hell  del   ska in veta jag
käner mej mod dig  bland  får jag höra det  ofta jag är ungik   från
komunen valde  att ut bilda mej  vider jag är   det bästa val jag har jort 
mitt  mer  vuxet nu 
sät  nu leva ut  vår drömmar    vi kt  för alla  fat vi är lie anre lunda in vanliga mänskior   runt oss 
intor  bätre än oss    vi som har  handikapp  mitt gör visa
saker svåre  för mej  göra i 
blan som  skriva  rätt ord och mengar   jag älskar ut manigar  lite mitt handikapp  nya fritids sying sättning  som 
zumba upptäkt  den föra året ina
jullovet  vara  vi väg ett  gän från
bondet  på skolan  har 
mycket lever  just den här
vekan  är kardeter na till  baka 
här på  skolan  äger är frälsing armen  min nya hyres värd ska  in veta att gud vakar över mej min vänner om
jag  vill det  ger mej styckra 
ibland   så jag klara  av skol dagar na

Av Matilda Svensk - 14 februari 2012 16:24

hej alla mina läser måndag
sen  skoldag slut den var hellet ok  sen hade 
vi  kören träming den  gick   
jätte  bra  för 
oss alla  som var med  där i dag 
i kväll är nåra  på  ält gyppan  
men jag valde inte åka med dom jag var lite  hänge av mesen  jag sitter
tar det lugnt i  rum  öppnde min alla <3 – dag  persänt på posten idag

                             13/2

Av Matilda Svensk - 11 februari 2012 19:40

 den här  film jätt bara  tycker jag höll på börja näst går i  slut secerr na inget  dom
         

 
 

Av Matilda Svensk - 11 februari 2012 16:16

hejalla ska snart gå röa åring
min fruskot  sen kolla på fb sen sen
film igen
J  jag har tänings värk i mina ben
amar efter i går  friluffsdag

           
11/2

Av Matilda Svensk - 11 februari 2012 16:10

hejalla min under bara läser
min hälg  varit jätte bara  tycker 
vi alla  om kring  mej 
det  kommer i morgon kväll

 

       5/2

 

 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards