Alla inlägg under april 2013

Av Matilda Svensk - 30 april 2013 22:07

hej alla mina under bara läser i dad varit dag jobbet  sen efter det gick på luch sen gick jag hem min länghet  plokka liet   nu jag hemm i törnö myser  i kväll  vi äit grliat till midag  det smaka gott nu sitter jag myser i mitt rum  slapar i fotöjen med darton mitt knä  dels kollar  min bloggen  i morong ska ja inte mycket  men åka hemm  till stan  

Av Matilda Svensk - 29 april 2013 21:32

hej alla mina under bara läser i dag jobbet   sen  tider på kväll var jag  hoss tanläkeren  sen var jag täna  zumbba   gick jätte bra för mmej

Av Matilda Svensk - 28 april 2013 14:13

 Vilken kväll!!! Fest för världens bästa Pia med god mat och bästa musiken! Sen dans på busstorget. Duktiga Maja med dansakademin! Stoltaste mamman i tårar efter Matildas Zumba - underbaraste unge! Vilken kämpe! Älskar dig <3

 det var ätte kul  dans zumbba  synd  vi had för lite plukbik   men var ju klat  dom gick hemm sej

 var nånar kvar såg på oss dansa

Av Matilda Svensk - 27 april 2013 21:16

hej alla mina under läser idag har ladt jätte mycket in för den här dansfesten  hålls  på gammla  duss torget här i  stan    det kommer många olika danser in  ses såkommer in prova på  zumbba jag tränar  det  vi är sitt ut  inatt av  gurupper na med

Av Matilda Svensk - 24 april 2013 18:57

Jag skulle vilga ha den här fromen mina naglar


Av Matilda Svensk - 24 april 2013 18:36

hej alla mina ubder bara läser nu börjar hända   ganska många saker i mitt liv  det går bra på mitt jobb ett  jag bara   sitta mysa  i min soffan har det bra  ses på tv så kålla min darton i kväll ska läga mej tid så jag åkar med morgon dagen  är hel arbesdag  för mej min famlij

Av Matilda Svensk - 19 april 2013 20:15

hej alla min under bara läser i dag varit ute på stan handlat  lite med syrran  sen vänta på cafefuran   på vår kusin där åt dom lnuch där men jagåt mindag där nu sitter myser i soffan  har det bara  jag längart  till morgon ska vi  åka i vägc ska kul träfa mammaing  halv sov när hon hälsa på sit  onsdag

Av Matilda Svensk - 18 april 2013 19:30

hej alla min under bara läser i dag har jag varit hemma sjukdag två jag årka vara vaknaenlänger  läste  jag inka till litesoffan jag hoppas att pig i morgon

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards