Alla inlägg under juni 2013

Av Matilda Svensk - 23 juni 2013 20:18

hejalla under bara jag har haft upp tag så jag inte han med tera  bloggen  i vekan    typ   onsdag  flyde  jag 24år  jag jobba på dagen så  vi böjad alla som  tid komma hemm  till mej på kvällen fika för paker öpping  det  mycket finna skaer liet upp lverser

Av Matilda Svensk - 23 juni 2013 19:16

 
       
 
 
 
 

torsadag kväll




























det  här misommar frukost med syrran  sen låg vi solade  ute  gärs mattan  på fillt  läset våra böcker  sen   komm komsmisar  till  syrran hense kille dom kände vi hade jätte myst

 
 













det var  mysi dag i  går killar fiska del  niklas  dena  som  är på bilden vi var på saingtur dom tyckte hade  vi fint här uppe   mysig  ska ni veta














Av Matilda Svensk - 17 juni 2013 20:35

hej alla underder läser bara läser i dag har jag jobbat brykt  ganska mycket  kaffe    sen på luchen  ut  åt   med mamma  sen gick vi stuund på stan dax  för mej gåt till baka  till  jobbet  i kväll har jag damat lite min  längheten    sen komm  tove  förtiden utan   för  vi var ute gick promenad 

Av Matilda Svensk - 16 juni 2013 20:57

hej alla mina under läser  nu sitter jag myser i min soffan ses på  film äter lite godis och  stmutar  på min cider har det  bra va sllut på  mysig helg   med  pappa  vi  huit med del

Av Matilda Svensk - 15 juni 2013 09:38

 

  jag läset  ur den i går när vara på vårt biloket jag ska bäst mej nu låna  den i dag för  den var  jätte 

lia jag ha med  den  för alla  tycker om kärlek  man   får följa  pärsonersneas vardag                            

Av Matilda Svensk - 7 juni 2013 19:13

hej alla mina under läser i dag har jag  jobbat lite sen var jag hemm ploka hopp mina träingskläder jag ska  dem på mej  i morgon ska  vi med söderhamnsgyppan  del ta i söderhamn praiden  som började i dag  fortgsäter i morgon vi dansa zumbba på örstabärget ps midagen var  jätte  god   det var stenökyckling och  klyftpotasis

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards