Alla inlägg under augusti 2012

Av Matilda Svensk - 31 augusti 2012 23:25

hej alla   mina läser  den dag jag inte så mycket  kvällen jag varit  kön hemma  vi tv/ drton fb kollar  min bloggar del dagar mer mindre andra  så  ja käner på mig jag mår så där min mag kitten ...... i dag   hoppas går fårt över   som sitt jag hade den

Av Matilda Svensk - 28 augusti 2012 23:23

hej  mina under bara läser i dag gorjt ganska mycket i dag  först hemma sen stan  med min tjejkompis   var kiade runt lite lposiar  det var kul  sen mote jag upp mina förlädar  vi  fick gå på vising av länghet jag vil ja ha hyra  den  ses mina  förlädar tänker  om den är jätte  finn tycker jag  det är hökt i tak  i kväll hat mysig hemm med syrran hens kille  vi ses en hell film jag en halv film sett många er  nu  ska snart hopp upp min säng  sova  årka med morgon dagen kommer bli lång  det jag nu 

Av Matilda Svensk - 27 augusti 2012 20:16

hej alla mina läser i dag jag har hämta mina nya
galsörong sen var vi på mammas lokal  vi
åkte  vi åt lunch tajmat sen gick vi
prome nad   dom  är jätte coola  ska ta en bild  av mej med
lägga ut den på fb och kanse på bloggen jag ska gå ses på tv nu  med mamma och pappa tor jag


Av Matilda Svensk - 26 augusti 2012 17:13

Jag bor just nu hoss mina förlädar vi  bor  fint  hus på landet  det är kul att vara hemma  ingen  hoss  mamma och pappa ingen  syrran  dom andra som kusiner an  är  mormor, morfar, framor farfar det  rätt många  som läst om mej i tigen  visa av mammas vänner har jogrt det tycker finn artkel om mej där jag vet att jag beröt nåra  men  jag vil   föreläsa på  bilahuset i stan i  höst på deras förlädar grupper dom har  där ska ja brätta om  mitt liv hur levat dom här åren inte bot hemma jag vara hemma upp mer vår helgen vara jag nere på skolan slpade  men har mer andra drömmar är på eng läghet köta get liv  jobb + föreläsa om mitt liv är mycket just nu ska in veta  just nu drive jag min famlijen   vi stenö krog jag  har  jobba  där  ganska mycket  visa dagar har jag lidigit  då jag hemma bara slpar  typ som nu med drton med den  kollar min fb, svkriver i min blogg/ kollar den jag  rätt så många läser där kul ha den  blivit av mitt liv  dom här  sittar tvår en inte bot hemm här upp  typ skriver hell del på min darton som mina bok manusar förker med det går trök just nu ed tänked  så blnadt  ur mitt liv  i den här boken kommer  möta olika vänner jag har fottt min  skol år typ det  mång nu ska ni veta  kul lärt känna  dom här år jag pluggat orter na varit är vingåker Kejsäterfolkhögskola den andra skolanåsgtafolkhögskola  nere i stockholm utan för farsta ja nu bor jag hemm ing hoss  förlädar det är mysit  fast vi har  jobb  del   i sommarhaket  i stenö  vi håller på letar länghet åt mej  och jag har varit på möten  på armbesförbdeling  dom käns bra hitt lis tycker jag    på dem  där det  kommer bil bra  det vet jag  att mina bara drömmar kommer  upp nå  ett steg taget  jag ska gör saker som jag mår bra av som söka jobb  frritiden  zumbba läsa böcker  måla konst  föra breda förläsing om mitt liv  för nädas på här tvår en

 Medan plugg andar städer jag tog ett  anvsvar  som tvätta mina enga kläder så städat mina stundetrum  har varit mitt  del mina hemm  kanse mer på kjesäter folkhögskola   växförbera dej  för livet ågstafolkhögskola  gick kursen   hete temalijen  det var nästan samma  inrking  men  olika vis   svårt lärin saker   vias läter andra ämen sv eller matte   ps  skriver hell del ner mina tankar  om mitt liv  där för jag tor  är bloggare  dela mej min vardag  nu mera  jag sitter hänger vi srton kollar in  den  bland skriver jag där vad mej  den dag eller kvälen

Av Matilda Svensk - 23 augusti 2012 18:44

  jag   tycker om den här boken lyssnar på med an jag sitter pusslar  men den även i vanlig bokform   det om in tycker decker det liet romatik  i den jag kunde int slut lyssna på den i början jag vart heletfast  i histogen  alla pärsona  deras liv  famlijer  och vänner   man följa deras vardag   en  dom mörden mer säger jag inte .....        

Av Matilda Svensk - 22 augusti 2012 14:06

hej alla mina under läser jag komm upp i morse i
tid ni jag åket väg på möte  gick
bra  tycker jag sen gick  man till grengatan sen åket vi ner på stan
ut rätt når ärnden  sen  vi sbemöler tiade på deras  bädsoffor 
det fans inte finna köna någ för mej   i kväll bilr det kön hemma kväll i soffan  tv lite 
mer  mitt rum darton  sen  ska hoppa upp  i min säng tid

Av Matilda Svensk - 21 augusti 2012 21:36

Hej alla min under bara läser  i dag jobba jag lite på sommarhaket sen var
vi på stan handla ett nyt pussle till mej sen var  vi upp på sjukset hälsa på min morfar  nu sitter jag myser i mitt rum 
hänger med darton  snart hoppa
upp i min säng  så stäla  väcklona orka med  morgon dagen  möten sen
får som händer jag kommer väl fårt käta med min soffjaketen

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards