Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Matilda Svensk - 19 augusti 2012 17:04

Foto: jag snart klrat med mitt pussleti dag  satt jag med plusslet är nästan klart  nåra

                                                  
                                                  
    bitar kvar på det  la nåra  bitar i går  det jag

                                                  
                                                  
    hålt  tag med här  del dagar kvällar  till här  jag

                                                  
                                                  
    jag  fåt lite hjälp av andra det mäst jag  det ps 

                                                  
                                                  
    förlåt det bliv nåra blogginlägg  bynget vårt brvband klångat


                                                  
                                            

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards