Alla inlägg under november 2012

Av Matilda Svensk - 25 november 2012 19:26

Zumba Fitness Exhilarate


 det  här mitt julkapastips tiller mina under bara läser ps jag önskar mej det här julklap det står på önske lista  jag får ses om jag sånt bara vänta ses  händer

Av Matilda Svensk - 17 november 2012 13:29


Hej alla mina läser i dag jag  mäst tagit lugnt  myst i mitt rum  sesr  på en film  kolla min bolgg jag  ses  den är dlåig upp terad   för det händer  så mycket i mitt liv  nu   fast det  bra saker men skulle hilma  lång inläggen  så inte  årka läsa dem  då   jag är jätte glad in är mång   föjler min lia blogg handlar om mitt liv  vardagen  ps kommer i kväll =)

Av Matilda Svensk - 10 november 2012 14:01

Hej alla mina 
under läser det är  könt
vara  hemma ingen  men varit 
könt i nere där på captvärde  det
var jätte finnt där  kommer  biler i kväll  ut på blogg vi har solat badat  
jätte  mycket  dom dagar na vi där  åkte vi en ötur  åkete jip tur jätte kul vi ses olka skaer under turen   vi stop i stad    bärtar vårna ganden stunga av hus   får vi ses ett bervings tåg man viste inte  håll 
ses åt då stu den  sen åkte vider
nästa  stop  skulle vi ses på  blå
öga  hella tur  under bara tyckte vi 
tillbaka på vårt holet då gick vi bade i  poolen  sen  gick åt vi lcnh mat en var jätte  god 
där nere  tycke vi hade
ovingklyusing  vi åt ute två kvällar ut  för holet om  rådet   det kommera           

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards