Alla inlägg under november 2009

Av Matilda Svensk - 27 november 2009 14:42

nu sitter jag i min sofahr det bra snart ska jag paka min resväska  så den kkalr i morgon åker jag väner till Skohlm jäte kul där nere   kan bli nå puss eller kyss


Av Matilda Svensk - 26 november 2009 20:54

jag vet en sak  som jag göra när koomit hem vila  en sund sen jag paka min  resväskan  står klar när minna väner kommer hämtar mej på lördag Cool

Av Matilda Svensk - 26 november 2009 18:54

hejdagboken pratiken gick bra i dag sen gick jag   vår  toacobar  nskulen ha  gälpt där men hade sån hudvärk  skulle spy av den men nu mår bra  havliger min sofa  mitt rum har dartonknä det här nu  så spelar på stteron  mitt farit banb takida   hur  bra hellst tycker jag minna väer jag glad av deras miusik gott teken för mej när välga ny artirster tiill min samlining av musik är blanda  ska ni veta   o nu är minna faorit låtar  gör mej stark på nåt vis   Cool       

Av Matilda Svensk - 25 november 2009 21:09

gud vad läntar ska bli lördag så vi kan åka  till Stokhom  gå på hovet  ses rokbandet takidda  är bra  tycker jag minna väner  jag  ska gå knyta mej  nu för det  är dag i morgon  ska jobba  då   hörs vi då kram  på  alla er läser det  härCool


Av Matilda Svensk - 25 november 2009 19:40

jag  min kompisar ficken skoluppgift välja ut ett land man vile forska om där man hade varit men jag valde gör ett  drm mål resa  till det är Canada som är mitt dröm mål att åka til hälsa på släkten dr också ses hur dom bor  jobbar eller skolan nå går kvar man vet om är med nuCool


Av Matilda Svensk - 21 november 2009 22:05

ja i  morgon ska man stå och backaperarkor helgla dan det ska bil kul att gör  sånt till advnät ska man ha så tycker  jag Cool

Av Matilda Svensk - 21 november 2009 13:38

nyss  var vi på en pomenad med min, Mamma och kusin Frida CoolSkäms


Av Matilda Svensk - 14 november 2009 10:47

jag ska väl  som bruka göra är mitt mru sitter jag på sängen läser en bok  sen i bland skriver jag dikter eller småviser tror  atta nåst  liknar sånt i bland som kan låta så här går min nya visa man ska vara rädda om sina föräldarna som vli väl sinna ungboars bästa   det vet jag mycket av mer  än är i den tixten  ser snart er data kärmar värklig som helst för mej minna vnäer handlar om också men jag vil inte dom som gör med  mej  mitt liv  ver så här bra gör nu   CoolGladKyss

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards