Alla inlägg under februari 2016

Av Matilda Svensk - 28 februari 2016 15:52

ja nu sitter jag  miyser det   min ubnder hemm som  heår minlgen  var tanke  mina farfar,farom, mor och morfar   då  skulle  väg  ses  östten med  rösten på  tigen  här i går  men  varinte   som  tänkt  mina under bara mamma     var  henes  julklapp   till  dem  fick  föra året    på  det  vi äta midag  i hopp  på vårt  holett  där  vi   sov  så   tänkt  men   valde    inan  upp   hemm sov  min länghet   vi   tyckte   köt  hemmma  idag har man äit  frukost smka gott  sen  när  vi åkte  från till  handala på   encnter  på copp där   lite  frukus  ha till veckn så färdig  midagen  pizza   gott det  sen i kväll  mysa med den   ses på tv   ha  det  bra    har nu käns man trände igår  mina  amar ben i dag      hunt  gnaska mycket    som städ  mitt  hem   slpa rästten efter midagen   mäst min under bara  soffan    sitta här kolla darton  tag  men   sen  kommer fortsäta med min bok  håller på med  nu  den  är  jätte  tycker jag   hoppas  kommskriva mer under kvällen   tiden fins   ju  med  vääl gör med den  =) =) =) 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards