Alla inlägg under augusti 2013

Av Matilda Svensk - 27 augusti 2013 20:02

hej  alla min under läser i dag  det gått jätte bara på mitt jobb  där  plokar jag hållers fint deras fikarum/ luchrum    så i dag  gick jag hemm åt  mat  min    inte vanlit man föker inet  länget dagar just har  del  hemm kvällar   för  mej mysa  det är läga till i dag midag

 
 
 
 
Av Matilda Svensk - 22 augusti 2013 18:59

hej alla mina under bara läser i dag  har jobba  bryt  del kafe det  är könt  hemma kväll  bara sitta mysa i min köna soffa  så kållar jag på  tv och lite på barton  sener  ska jag läga mej läsa lite ur min låne boken  i dag ps




ja  no dom här skulle  knase passa mej  vad  tcker ni om dom här





Av Matilda Svensk - 12 augusti 2013 20:09

Nu sitter jag myser mitt sommar rum   här i LÅNGVIND här  vi var sen vi små  finns  stälen här springa runt som barn eller cylcka ner staranden hetter sänken där   man till brinka hella dagarna  solat  hafat kul  vår stuga mång  delat på tiden med pappas bor  vi  tre sängar  det rumet sitter i nu  som är mitt nu



När vi var stor vil ha enga rum syrran jag  hade redan  hemm  fårn ett  tag  sen vill inte dela med  sen  börja jag ha min vänner sova över oss här  dom hetter Ida och Lovisa då brukar  vi ses på  film, lagmidag  sen  burkar vi gå ner till havet  det här  bliviten tardehon   för oss



Jag  har jobbat  del  nu smäster just nu pändlar jag mälan min enga länghet  kommer hitt bland  åket man hitt  upp  till  jobbet  mina  förläder  bor  här pländar  här fårn till  stan  sina jobb min så förker min mamma plugga lite marsge via axsons  nere i Stockholm



Av Matilda Svensk - 12 augusti 2013 19:37

hej alla mina under läser jag har flutt sita dagar na  jag tänket blogga i går men var  sånt oväder då åksade höll på i dag har man jobb det gick bra   tider i kväll komm mamma för med pappa  sen gick vi handla  saker till hemm mej  nu sitter jag mysr min soffan ha det bara bra  kolla darton  så upptera bloggen mer

Av Matilda Svensk - 1 augusti 2013 18:18

hej alla min under läser i dag jobb det gick bra  i kväll ska jag bara slapa med darton tv sen mysa med min bok ina jag somnar  så jag årka med  upp jobbet i morgon

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards