Alla inlägg under april 2012

Av Matilda Svensk - 29 april 2012 19:41

hejalla jag nu sitter  jag 
min  kusnis rum smälter midage n
vi har äit grilat det var jätte gott tycker 
vi   alla  av maten 
sen kanse vi  äter  godis 
ant  ses på  tv 
tillsamans om jag  inte  fixa min blogg  med   nya bilder bytafärg
på texen   vi ses händer   som  
vi  gör in för min skolresan in
för berilin  vara där i  femdar  
där  ska  bil sbänade   tyc ker  vi alla  i min 
krus  dom kurser an  andra stälen

Av Matilda Svensk - 25 april 2012 07:40

hej alla läser snart ska man gå äta frukost med mina vänner  sen har vi tema berlin nu tåvckor kvar till  vi  ska åka vår skol resa i  en vecka kommer  inte vara men kommer sen inof nästa helg  mer om det  kommer jälla också  mina  vänner  på fb ps kommer  mer info där med  ;)   i dag ska vi ha studjebesök  på vå kurs här

Av Matilda Svensk - 15 april 2012 11:02

     det här mitt filmtis till cer min läser sen denm här många er alla ses på den här ;)

Av Matilda Svensk - 15 april 2012 10:35

hej allaläser jag sitter på
golvet i min syrrans henes kelles 
längenhet tar på när det städar 
bär mölber  jag har fåt lite
saker av dem till min längehet sen i dag jag åka hemm till skolaninaet jag  har hem under skolveckor na

Av Matilda Svensk - 10 april 2012 15:09

       





           jag sitter läser den här  boken  just nu den  jätte bra tycker jag den handalar om

            pankonen till dansen kärlek mäknor             

Av Matilda Svensk - 10 april 2012 14:57

Harrypotter  film er na jätte bra   tycker jag håller på med marton  dom just   det  är ju lov ju anras göra när man ledig       

Av Matilda Svensk - 3 april 2012 07:41

hejj mina läser vi den veckaböskrus    på  temaljen  i  går så vara nåra av  oss på lätt gyppa  vara  provare vara  jätte dukiga   där  når  vara hemma  bondet åring  fika oss andra  varit tränat det vara en mysig kväll tycker vi   alla  tröta  i går kväll alla  somna fårt   tor jag  ps  kommera   i kväll   

Av Matilda Svensk - 1 april 2012 18:44

           

det  här   mitt film tips idag  till er mina  under bara   läser  ses   ganska månger  ska  in veta

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards