Alla inlägg under september 2010

Av Matilda Svensk - 29 september 2010 21:36

ja då dax gå läg sej  för dag i morgon också jag min vänner prakit vårt fick jden går bärtte  varit i dag  god natt på

hej

Av Matilda Svensk - 29 september 2010 18:32

det inte min dag berom urkät för mitt sta inläggert värt som jag täktet mej  skul där texten ett wodkemet  bevvet så  där  konit  inte oker indeen  var ett bitt av mitt nya bok manus gicken med   nu väl sätta mej skriva nytt  men då vända röd txet  den än förta  men so sejer den som väntar pånåt gott ite för länge  ha det så bra näta  gång  

  

Av Matilda Svensk - 29 september 2010 18:25

 Ja nu sitter jag har det bra  på min sägen just nu sitter jag smälter  min middag  en  hänger vid dat med vänner så har man bloggat en del  mitt är  nuon där mesar

 

Av Matilda Svensk - 29 september 2010 12:59

Min dag här varit  jätte bra tycker jag   ganska bra ma och sv än bätte för väntat mej  alls av den rätt så bra anars   nu vi  frid  här nere nu  är alla min vänner på sina rum  har det bra del av som  ett manus  läsagom det jag  också göra snart  jag kalart er  vi manuskrfet i går kävll  jag har ganska mycket seja ska ni veta

men fakis kul ha lite utmaingaar tycker jag ha det så bra näta dag eller kommer mer senare i dag

Av Matilda Svensk - 28 september 2010 09:29

nu sitter jagvi jobb me vårt andara tema välit spändade tycker  jag  håller med att forrskar om kasnda välditintyer sant tycker jag jenom  vi känerren som bor  ddär borta

Av Matilda Svensk - 27 september 2010 19:37

min dag varit bra tycker jag  fått ett nytt tema jobba med så jag  skriviten av mej del idag minn min fternad  bör  håller  med  just  en ganska stor dom andra lite mindre stoken  unge fär sma sker  nu för tiden   mesttv vad mina drömmar  ganska stora är dem  tycker jag har dem men  jag gå var sojeal mot mina vänner  vi ska ses på idod snart ha det bra till  i morgon  kram

Av Matilda Svensk - 26 september 2010 17:56

nu  har jag mina vänner ätit vår midag var jätte god  just nu sitter jag smälter mat  på mitt rum  har det bra  just nu  sen  gå vad håller nå satans   en på sina rum  jag är nu rockarlos  helt ok för mej  jag byr inte med  så mycket  vi onver  men olika stilaar på oss alla går här vi lever våra enga  vuxna  visa mer mogna andar  i bland   bara ilteså fall just  vila en sund sen  om   upp en sund  till dom andra vänner har här ps vi  kane hörs  mer senarei kväll  från  upplevser   nu  lägerr eram   nåt kul  man   i bland  här  

Av Matilda Svensk - 26 september 2010 12:34

nu sitter jag smälter  maten  siitter på sänggen har det  bra helg har varit  bra tycker jag  här  nere vi det så jämt kul för här i bland  äker vi  går inte  räka upp allt vi  gör  hela dagen  för  mej set på en  film idag iingen var bra tycker jag  ganska mycket idag  ner  min atkarjag har om  mitt liv  jag  lver  nu  kommer  hända med seen  jag  klar här vil dela medd mej  av efare herter   att man  ska  håll fast  sina  drömmar  man har  tycker jag  det  gorse  det  mitt  liv är bra  nu   om ndga goda vänner  på  hela södra sveg   är här  fler  ta av  del   av min värd så  moste du  ny på min  bloggen  ska du veta  man  i bland  läs melan raderna   jag har ett handikapp  jag har  nåt som  kalas för skrivsvårhter/läsvåtrehter  också  ailttd leva  med   det här  därför jag  vi skapde den  här bloggen  åt mej  hjälp av  underbara kusin   som  Frida värdens bäta  jag  har/alla andra min   när het jag håll av         

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards