Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda Svensk - 30 juli 2012 19:36

hej alla mina läser jag  mysig dag mina kusiner  deras lie bor vi vara bade upp i jkö det var kul  sen  fikade  vi bade mer  sen åke  vi hem då fär jag till mej ina  vi  äta midag  hoss mormor morfar  nu är man hemma ska  förka blogga  det  går så där i dag   föe mej skriva tycker jag  för mej  i bland tack eter stöd in som läser min blogg :) <3

Av Matilda Svensk - 25 juli 2012 21:59

hej alla  mina läser jag  haft mysig hemma dag /kväll könt haft mamma och pappa här med i tid   någ   vi  jobbar del  jag ska gå hoppa upp i min säng  jag kommer blogga mer i morgon  det lovar jag er

Av Matilda Svensk - 25 juli 2012 13:35

     
   jag har läst  tåv av dom här böcker na  dom jätte bra  olka vis man  bilr väldit beröd mycket av en böckernan jag gärtt  då det vara blandat  :) <3 <3 <3  ganska mycket rommatik i dem alla 

Av Matilda Svensk - 25 juli 2012 12:57

    den här boken segeren jätte  bra tycker jag  

      

Av Matilda Svensk - 23 juli 2012 13:51

     









det dom här böcker na är snkar jag det är4st   fastar i min samling den här gäte bok tycker jag min mamma läst hökt ur dem del av dem så alla tejer gå leta era mammas fråga  om lov först  gammala bokhylor/ låder när in hiatt dem  be dem så läser den hökt för dej om du inte dukig på läsa


         

Av Matilda Svensk - 19 juli 2012 12:45

hej alla under läser i dag  kommer det  hända inet mycket  sov  ganska länge i dag vi jobba de ganska senet i går kväll  det var kul vi alla duch när jag komm hem sen låg jag  läste stund i min  säng  jag sonade ganska snapt efetr det  ska ni veta  det kommer under kvällen  det låvar  jag er  det   nu :) <3

Av Matilda Svensk - 15 juli 2012 11:55

hej  alla mina läser förber jag min mamma åka til jävörs sten gård    vi  ska ses digolohow vi ska ha lite pincke där   mysit  vara  där tycker jag 

Av Matilda Svensk - 14 juli 2012 12:09

hej alla läser jag  rätt  könt  seg i min kropp i dag  efter jag , syrran och kompis var i går i kväll på bollnäsfeste valen  såg på takida  dom vara  jätte bra tycker vi  alla sen efter konsären  gick  vi köade för köppa trörja kit!!! dom singera den hella bandet jätte  coolt  sen gick  vi  köpte  vi enöl  vin  till min kompis  en läsk till mej  sen  gick  vi såg  på persson pack  dom var jätte  bra med  sen gick hanlde vi lite natt mat sen gick ut för gå möta upp vår mamma  komm hämtade oss i natt




Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards