Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Matilda Svensk - 28 januari 2010 14:40

i dag jag inte  mycket som värt skriva  om den vckan varit lärorik  oss   alla  i min familj om king mej mår  bra  så mår jag det också när dom orliga  mitt liv med har så härder mycket mitt liv just nu alla skoler jag sköka till hösten  men helst vill gå kelsjätrafoklhögskolan käner mej hemma där  jag vet vad vill göra med liv har det man kan gör för samhälet  har erbudgda nå  såtrt arbet i grunden  kan eubga jag ett földargrupperna  vi har brätt om mitt liv ser lätt kente kan bera er andra  ni mis tolkan allt  ses sin  ögon  man  har med sej  med ssina barn  kära  fårhlden till je mer söd med läxerna dom har även om går i gymnate  ge lite gåd råd som  har på lager  stunta  maten då  den kommer du inte ha yt av i livte  du dat teker  som jobb  sen  går du ut från deras rum  gör ofst läxan  då jag  lyssnar heldel  på bra muisk i bland judböker som fyrvaktaren typ målar tavler också skisar rätt mycket sista tiden som varit så  att släpa fram mitt stafli kommer den joden nå gån när inte har måga gäster hoss         

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards