Alla inlägg under juni 2010

Av Matilda Svensk - 5 juni 2010 09:58

nu ängen tai mej kragen börjat ren sriva mitt bok manus som jag fundear på je ut en  bok  miin takar fuderingar om mi fram tid ska  bli för mej  inte skrivit  mycket än    jag har falll  börjat   komm n nå värt det mo bra   komm ut en bok om mitt  liv   vara stål er öer   min  familjen och allaa andra i min   när het min

kusin Frida  kul jag  je ut en   lär fkol att  pris e allandra   nåt vis det sät för mej  att mo  br blogga  sånt  mitt  mer då  jag drömmer om bil  föreläser  jag få sej om   ni mitt  nåt inlägg  här i sommar   snällt göra det för er  minana under bara läsare  jag har  nu   

Av Matilda Svensk - 4 juni 2010 18:05

den här jätte tyer jag  lät enångg bra då jag kude i  slut läsa den  då jag tycker ni låna den på nåt bolotek i din sda  du bor








mitt byt är           alla åldar

Av Matilda Svensk - 3 juni 2010 20:20

ja nu vardet dakis in t på  mina er om  jag har läsvårherter och skrivsvårehter det jag min duner bra kusin Frida jäpte mej  att ska pa dena bloggen mina tankar om livet glad av ni arter tid  läsa i  min bloggg jag  blogg  heltis jobb  den igån så typ åker bor dyng   så låter glömmer bort min  jag  kommit upp i 10sidor  på bloggen 

 så nu har  ni  tid läranka mej  nåt vis  om tycker om   ämne  har i  mina inläggen så får ni järna  komutera  det  kan jag förkara mer då  mej  mitt liv  jaska vanilt  som nu  sitter jag min läptop  har det bra  er alla läsare jag har  nu kommer få   kram    

Av Matilda Svensk - 3 juni 2010 14:49

ja det var synd att du inte var mde oss i går  sukle varit kul  ha bra  dag vännen 

Av Matilda Svensk - 3 juni 2010 14:36

ska bil könt komm hem till er men karse jag bilr ossejal i kväll me datan bloggen jag ska förka vara  med er också  jag vet att ni vet hur haraft det  i galven  ett dyng  jar det kul med minana vänner jag har här så hilma tröt  jag kan gå åt nu

suret men såila än på mej       

Av Matilda Svensk - 3 juni 2010 13:24

jag hade  det bra i går kvällen kul som suan i dag jag lite småeg  när jag kommerr hem fära till mej sen ska  vila en sund ha det gott i sofan skolandag  saketr nu arnaras valig dag tröt men nöjd  haft kul få det  häig segheten  söm jag har nu  

jag tycker  vär den vilan sund sen swägen ps darton nät tven  blogga mera då än nu skolan  dartor sugr  jag bärbar bäre tycker jag


Av Matilda Svensk - 1 juni 2010 21:51

ja  morgon åker vi Galven vi sov över en natt där i stuga  så blir inga inlägg i morn kväll mer bärta mer på torsdag när jag kommer hem då ska ni få veta  uppefet nåt  då  god natt på er alla


Av Matilda Svensk - 1 juni 2010 19:44

jag har afat det bra i dag i skolan till valet var  kul inte  sant tycker jag  ska ta en paus här nui höst så i dag är det första juni  sora vecker  kommer med  bal och sudenen är nästa fredagen  jag längtar den  dagen  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards