Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Matilda Svensk - 22 mars 2016 19:22

jag  vil  bara  först tacka  er mina läser  min lia blogg   mäst    år bra av skiriva av mej här  min vardag liv ser ut  nu  i dag har man  jobbat  man  skull  ha  tärnat i kväll tankke   men kände  min kopp inte   för det   i dag   nya tag kanse näst veck tisa och onsta torsad   träing ingen pass på måndag  är det som en söndag  då    ps   ni  veta  längta    efter i morgon  efter  jobb   vi kanse i väg  kolla på  sak  kul   med min förlädar   om  kommer väg   jag håller tum man    har   nu gort  påsk fint här  hemma  nu  sitter man myser i min sofffan   ses på tv  har det  bra med  darton  tag inan     fort  säta läas lite  bok plass mer   vi ses kommerr  an  dag   här på  blogg en  min ta om er

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards