Alla inlägg den 1 december 2010

Av Matilda Svensk - 1 december 2010 16:19

jag har så måga lek hon er i dag bara ha fat Ma och Sv det gick bra på båda ämna för tycker jag men nu ska jag nåra av mina vänner jag ska repa vår pjäs som vi ska sät upp i vår idros hallen för kurserna som är samma skola där är nu ska kul visa upp vår historgen unga paret det kommera det här info mo vårat repet jätte bra tycker vi alla var med i dag ja mer fitid än nyss ladat tvättmakin mec min kläder det gick bra tycker jag snart vi gå till midagen matslen gott med mat nu

Av Matilda Svensk - 1 december 2010 12:42

Ja  nu är det ny  månad som  heter december   jag  brukar  alltid    mer  om mej    att mina under bara  läsre  jag   har   nu  men ag vil ha  mer  bersös  av    mitt  liv  lver  som  er   ni  läser  min  bloggen  kan tro   helet s vanlig  pärson   det är  jag  men kommer  det jag har  hadikappen  gansk såm   men det som ertar mej mest är  min skrivsvåre heter  na jag har bra  migar  mitt huvd ett   men    kommit ner   min hand  nya bor  huvet bättre  det första  meingen   jag hade  in an som  vil   mej bland mej  dålit hör bland men  därför  vi skapade min  bloggen  jag  skulle  få  nytt  ställe  skriva  av  mej  på  där  med   läsarna  hade ingen tanke på  då men  jag  blev  glad  att bör ganska  mogna  med   mitt  liv  lever mitt liv med  handikappen  så  var dag   under skoldagar   och vad händer på  bondet fritiden  vi det  kul här nere   tycker  vi alla   det kommer  under kvällen   det   låvar jag  er nu  ha det  till des   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards