Alla inlägg den 16 november 2010

Av Matilda Svensk - 16 november 2010 14:34

Jag mina vänner har haft kul på vårt tema foto som vi har nu har vi fåt dagens uppgiften var att fota  våra känslor man kan ha   det var kl  tycker jag  vänner så ätit  lite lunchen efter var vi ut gick  tycker jag sen  gick liten promenad sen var vi klass rum ett   då fick vi en uppgiften  fotat på saker  såg roliga ut  men  först skulle vi fota på höns det var kul ses dom komma där så nära staket fick ta två bra bilder på dom tycker vi min gruppen jag med  då   men sen vi skulle gå baka till slottet  då  tåg jag  mer bil der  kulskull  masa träd ps så vet man  min önsker listan komma vara lång i år bra en kamra som inte käar upp mina  batjier     så jag kan fina bilder   lägga ut min finna bloggen jag har  där  moset vänta   på min kuisnen tar  jämtt  så snygga fton   tycker vi alla våran säkten  det kommer inlägg  nu der  kvällen det vet jag  fast så här långt det  här bev  som  nu  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards